BL – Danmarks Almene Boliger
Ny visuel identitet til BL - Danmarks Almene Boliger. BL er interesse- og brancheorganisation for cirka 530 almene boligorganisationer.
Font
Fonten Proxima Nova bygger bro mellem skrifttyper og er en hybrid, der kombinerer moderne proportioner med et geometrisk udseende. Fonten er god både digitalt og til tryksager.
Brandcirkel
Vi har udviklet en brandcirklen, som er et hjælpeværktøj til at give initiativer, projekter, afdelinger mv. mulighed for at arbejde med design og kommunikation på en struktureret måde.
Årsrapport
Med udgangspunkt i det nye design har vi udarbejdet BL's årsrapport i både 2019 og 2020.
Fleksibelt system
Den nye visuelle identitet gør det muligt at kommunikere forskelligt til forskellige modtagere.
Årsberetning
Med udgangspunkt i det nye design har vi udarbejdet BL's årsberetning i både 2019 og 2020.
Merchandise
Merchandise til Almene Boligdage.
Konferencedesign
Almene Boligdage er den almene boligsektors store event. Vi har brugt BL's nye design til at skabe en konferenceidentitet til Almene Boligdage.